Tuesday, December 29, 2009

2009

好多人都話2009過得好快, 我都覺得係. 究竟我2009做過d乜呢?

去左十次旅行
3轉上海, 北京+北海道 各2次, 台灣, 曼谷, 沙巴... 原來無離開過亞太區. 最好玩係夏天ge北海道. 最激係喺沙巴踩海膽. 最離譜係喺上海工幹但係玩到成個袋唔見左! 最有教育意義係北京文化自由行. 無論工幹好, 自己去玩又好, 2009 都玩得好開心.

考左cello 5級
無distinction, 考到個merit都好滿足! 其實可以再好d, 2010繼續努力呀!

打左兩季dodgeball
雖然個人仲係打得好差, 但係recruit左幾個勁人入DLS! team spirit好! 好enjoy打team sport, 唔講唔覺今次係我人生第一次玩team sport呀! 希望長打長有, 我地下季想囉牌!

做左n次姊妹
每次都嗌到失聲, 玩得盡慶! 能夠做你姊妹的確係我ge榮幸. 祝你們都相親相愛, 生活愉快!

去左300次Antique
唔知點解鐘意去Anitique玩多過去老蘭. 人地唔知會以為我係full time員工添呀! 希望下年少d夜蒲, 多d訓覺.

Dance Dance Dance
認真地需要進修舞技, 唔可以再hea跳. 上左CP Junior Training之後更加覺得自己需要多d時間苦練下... 年尾個count down show會係我一大挑戰. 同其他同學仔練舞先發覺自己跳得有幾差. 雖然只得分令鐘, 但係我希望唔好甩, 將獅子座ge表現慾盡情發揮!

Wednesday, December 23, 2009

給我一個家




沒有歸屬感的人特別寂寞。自小已沒有家的感覺, 人大了更沒有歸屬感的基礎。

曾經在Wetmore Drive 上有個安樂窩。鐘愛那灰藍地毯, 因為喜歡吸塵。更愛期待鬱金香盛開, 等你剪下來送給我。想念那竹林。可惜雜草橫生, 長到鄰家後園去。竹林都給一次過被殲滅了。雖然有殺不盡的螞蟻, 但證明我有做飯。喜歡看Mallow每天在花園玩耍, 不厭地追網球, 狂奔直到氣喘才回來喝水。然後看牠滿足地趟在樓梯頂歇息。對房子內的燈制, 家電, 日用品的位置也瞭如指掌。沒有Antique Bar, 沒有Party16, 沒有舞蹈課, 沒有BMW, 沒有dodgeball... 卻很滿足。

回來三年了。 沒有做過一頓飯。沒有一件屬於自己的家俬。生活模式都不是自己的。總是將時間表填得滿滿。累了才回去休息。有時候很懷念一整天閒在家中聽聽王菲看看小說的寧靜。有點累了, 請給我一個家。一個我不累時也想回去的地方。


Sunday, December 20, 2009

Goodbye my 褸




It's been over 10 long years
My LAAU and me has been through major eras
High school, college, & countless dares
Bought in San Fran, back to Reno, then San Jo
Mich in white jacket was typical
Over the years, it grew stinks & molds
Yellowish collar, & red stinks from... only God knows
I know it's time to let you go
There are things that only you would know
I know it's hard to let you go
but Mich needs to grow...
Grow from the past and look forward to tomorrow



Monday, December 14, 2009

Private 超級巨聲

熱愛唱歌, 表現欲極強ge朋友們, 有無諗過參加無記個超級巨聲呢? 有諗過, 但係唔想咁認真? 唔想比全香港觀眾評頭品足? 超齡? 無諗過轉行? 何妨自組一場private超級巨聲!

上星期五朋友搞左個公司event, 喺backstage度搞唱歌比賽just for fun! 型式同超級巨聲一樣. 有評判, 有live music, 有進給決賽. 好好玩呀!!

先介紹下香港著名音樂人-- 除繼宗先生! 佢就係我地當晚嘅靈魂人物啦! 所有live music都係佢一手包辦, 鋼琴結他和音一腳踢, 我相信無一首歌佢係唔識架! 而且佢會完全配合表演者個beat, 就算甩晒佢都會帶返你入黎. 真係好勁架!!



當晚有十位參賽者, 估唔到一間公司裡面有咁多高手! 其實大家都係以玩嘅心態上台玩, 所以都好投入. 台下嘅同事/朋友們都睇得好high! 你睇下佢地幾有台風!



亞sam係當晚嘅其中一位評判, 大家都叫佢做Miss Sam Sam! Hahaha... 佢好比心機去比comment每一位參賽者架. 全程Paris上身咁, 中文英文講到mix up 晒.

例如, "個song choice好好, very有感情, overall 係一個excellent嘅performance!"

佢仲將我地平時講開嘅口頭禪發揚光大, " 呢位參賽者嘅盡震音好勁, 但係有時震得提太much啦!" Miss Sam Sam 一講完"太much"之後全場爆笑! 不停地講足一晚! XD



有無覺得好奇怪, 有乜可能我呢個舞台表現者唔參加埋一份呢? 係因為我同Loke, Sam Sam, DY 係決賽前計分時段嘅表現嘉賓呀! 我仲solo左我首飲歌tim :) 跟住Loke, DY, & Bonnie 唱咗太極嗰首"每一句說話"



表現完畢就進入決賽高潮啦! 四位finalists都唱得好好! 聽度台下觀眾好"淋"! 結果要以點數分勝負. 佢就係當晚嘅全場總冠軍啦! 真係唱得好好聽! Professional 一樣呀!



大家都情緒將高漲唔肯走, 於是除繼宗叫左個注場靚仔歌手亞博表現一曲. 佢自彈自場陶喆的"愛很簡單"! 嘩!! 好聽到毛管動呀!!!!! 又識彈結他, 又打鼓, 又靚仔... 真係唔知佢想點!!! 總之佢做歌星係應該會一定紅嗰隻啦!



Free jam 時段, 當其他人都散嗰陣, 我, Loke, 除繼宗, 同亞博就jam多幾首歌. 好正! 唔知邊個話要唱溫兆倫, jones 即時起music玩"一生何求". 點知jam起上黎好好聽呀! 大家都識歌詞喎! canton pop真係好正呀!!!



link: http://www.backstagelive.hk/