Tuesday, December 30, 2014

這個冬天Dry都爆2之:超好用DIY 面霜

朋友建議我用雪花秀,話超潤用咗皮膚好靚!正當我準備跌落$深淵嘅時候,我個facial姐姐話佢係好work,不過含鉛量好高,唔可以長期使用。有好多護膚品都好多chemicals,塊面積聚越多會越來越差。話晒我都係個崇尚天然嘅人,聽完之後對雪花秀有啲保留。Facial姐姐仲叫我睇多啲美容資訊,唔好聽人話咩嘢好用就攞自己塊面嚟試。跟手就開始介紹佢賣緊個條organic skin care line... 下刪三百字。我一被人sell就乜都聽唔入耳,好快就離開現場喇。

Facial姐姐都唔係無道理,事因實在頂唔順自己塊面越來越多細紋,呢幾日不停research有咩護膚品又natural又好用。發現原來好多人都DIY!自己整skin care可以好肯定所有ingredients 都係天然嘢,無化學品。用咗好多時間上網學整face cream同埋eye cream,又睇咗好多essential oils同唔同base oils嘅功效同用法,越睇越high!又問過一個學過香薰治療嘅朋友意見,決定自己試吓整!

我照 A Blossoming Life  嘅做法,搵齊材料就即刻返屋企整呢隻"miracle" night cream 啦!

  • 1/2 tsp beeswax
  • 1 tsp coconut oil
  • 2 tbs almond oil
  • 1/2 tsp of shea butter (or you can just use more coconut oil)
  • 1 tsp vitamin e oil
  • 1/4 cup aloe vera gel
  • 1 tsp honey (Try to get some local honey if possible)
  • 5-10 drops lemon essential oil
  • 1/2 tsp bentonite clay
全部材料都係對皮膚好好架!抗氧化抗衰老滋潤去皺!總之就堅啦!















照A Blossoming Life 嘅做法,將頭四樣材料煮溶溝埋,再放埋一邊等佢凍返去好似潤唇膏咁嘅texture。





















喺另一隻碗將第五至第八樣材料混和。




















將兩兜嘢mix埋再加最後嘅bentonite clay等佢杰身啲。呢個過程切忌用金屬碗金屬匙!





















佢係夜霜嘅原因係有lemon essential oil。用咗檸檬精華油就唔可以曬。所以如果要整day cream就唔好落檸檬精華就ok喇!睇咗七七四十九個youtube DIY片之後嘅總結係可以加少少用開嘅sunscreen做日霜嘅。

用後感:用少少就好夠!初初搽上面覺得太油,但係好快就吸晒!夜晚瞓覺前用絕對ok!而且好香,會keep注用!

Recipe credit: A Blossoming Life 
Where to buy ingredients in Hong Kong: Shiu Shing Hong

Monday, December 29, 2014

這個冬天Dry到爆1

大概是到了青春不再唔補好易老的年紀,今個冬天好似特別乾。面上嘅細紋好清楚地話我知一直以來嘅護膚routine已經唔work!

同美容達人朋友求救,佢即時介紹咗呢隻超平eye patch比我!一合有成60片,都只係$138!日日用都可以用成個月,每日都係$4.6!而家用咗幾日,無話特別正,但係心理上肯定好過咗!有敷好過無敷嘅定律咁囉!等我用咗一個月再比個包膠大家啦!