Thursday, June 21, 2007

無常

今朝返工開e-mail, 知道一位好客、有善、又風趣嘅台灣同事去世嘅消息。我啱啱個trip佢先至熱情地招待我去食盡台灣美食。估唔到嗰次就係最後一次見佢。事發太特然。我一時間仲未消化到。忽然間諗起佢同我講過佢有個讀緊小學嘅仔... 小友朋一定好難接受爸爸離世嘅事實...

* * *

前幾人去花園餐廳ger扒,隔離枱、離我不到兩尺嘅慈祥爸爸語重心長地叫佢個仔,"第一次出嚟做野要比心機!唔識就問吓啲哥哥姐姐呀!" 個仔點一點頭,然後就無講過任何說話。

當時我有種窩心嘅感覺。望住隔離枱爸爸嘅眼神,感覺到佢對呀仔嘅關懷。我希望個仔努力做野。唔好令佢爸爸擔心。希望個仔同我一樣感受到這份窩心嘅感覺。充心祝福lee兩父子!

* * *

好怕我care嘅人會特然離關我。而我對佢未夠好、未好好擁抱、未講夠"I luv you"...
人生無常,要學懂珍惜。(好Leon! but true! heh) 正所謂今日唔知聽日事。我希望每次同我care嘅人分別時都抱一抱,無咁洋化嘅都要笑吓拍一拍膊頭。因為怕無下一次...

No comments: