Wednesday, February 24, 2010

世紀花邊新聞分享會之烈女正傳

其實呢單野已經係幾個禮拜前聽朋友講架啦! 朋友係當晚嘅賓客. 真人真事.

一個華麗嘅婚禮, 五星級酒店內衣香鬢影. 婚宴正式開始前, 例牌野都會播童年片段. 我地去片~

第一張相: 新郎裸照! 唔係BB相, 係近照!!!

當時全場嘩然! 係未玩得咁盡呀? 嚇親d親戚點算?

第二張相: 伴娘裸照!!!! 無錯, 唔係新娘! 亦係近照一幅!

嘩!!! 搞乜呀!

第三幅相: 新郎同伴娘搞野密照!!!!!

全個slideshow只有三幅相. 播完之後新娘走左上台,囉左個mic, 好平和地同大家講, "好多謝大家黎我嘅婚禮! 如果大家有做禮嘅, 可以去reception囉返." 然後就自己走左!

呢單野實在太激啦! 好一幕公主復仇記! 個新娘真係好堅呀! 比我一定做唔出!! 係5星酒店擺酒, 屋企都應該有頭有面掛?! 唔知新郎個亞爸亞媽有無當場心臟病發呢? 伴娘即是新娘個best friend啦! 咁個伴娘有無搵窿蜷呢? 唔知個3張相係偷拍定係自拍呢? 個朝新娘有無玩接新娘呀, 斟茶呀, 回門個d儀式呢? 咁EQ咪超高?! 男家同埋女家親友點反應呢? 好想認識新娘子! 當代烈女非佢莫屬. 如果可以聽佢親述事件經過就好啦!

我有十萬個問題好想知道答案. 但係又真係唔關我事喎! 我唯一知道嘅係-- 我個friend真係有去排隊囉返份人情囉! XD

10 comments:

** 飛雪素素 ** said...

一百個正 +
一千個激 +
一萬個堅 +
一億個服。

Elaine said...

烈女不怕死 但憑傲氣 絕沒有必要呵你似歌姬

萬人景仰呀!!!

Unknown said...

阿 waiter 哥,我知而家爆咗鑊,但係可唔可以上埋個翅同埋隻三頭鮑先呢?

** 飛雪素素 ** said...

為好多女人出啖氣

Jenna Michelle said...

唔知籮返人情時可唔可以搭多個橙呢?

Onn said...

翅都未食, 新郎哥就要找數.


所以話, 真係唔可以留證據...快d食左佢!

anf said...

好強的報仇計劃!!

Ronald said...

Jenna,你好!

我是路過的,首先自我介紹,我叫Ronald。
我想告訴你我也有3位朋友「聲稱」他們出席了這個婚宴,但細問之下卻無人能夠交待詳情,其實我只想知道是那一間酒樓就可以了…但他們也沒法告訴我,請問可以幫忙詢問一下詳情嗎?

我是一名學生,正在做一個有關「承諾」的專題,希望可以了解這次特別事件的真確性及詳情,可以的話我希望可以找到一位「真正」在場的親友做一個簡單的專訪,我們可安排受訪者車馬費。(請見諒我們只是學生,只可付每位$200左右。)

謝謝你的幫忙,如有回覆,這是我的電郵:yo_ronald@yahoo.com.hk

Ronald said...

補充:真的希望你可以幫幫忙,因為我相信這個「故事」是真的,但每當我追問下去,便發現其實我的朋友並不在場,是他們的朋友的朋友的朋友才在場…

請告訴我是在哪間酒店/酒樓發生便可以了,謝謝。

萬分感謝你的幫忙… 希望今次可以找出真相!

Ronald said...

補充:真的希望你可以幫幫忙,因為我相信這個「故事」是真的,但每當我追問下去,便發現其實我的朋友並不在場,是他們的朋友的朋友的朋友才在場…

請告訴我是在哪間酒店/酒樓發生便可以了,謝謝。