Thursday, December 2, 2010

血洗南加洲

又人話[The girl with a dragon tattoo] 好好睇, 我就話不如上演一套[The girl wtih a max-ed out credit card] 會動魄驚心d喇!

劇目: 碌爆卡的女孩之戶口結餘唔夠數

碌爆卡的女孩 (簡稱"爆孩"), "無錯! 我覺得屋企個廚房地下最有用係今次! 平時拖嘅地總算無白費... "


只得6小時shopping時間, 我盡左力架啦!! Desert Hills Premium Outlets 果然係一個好地方. 亦都係我每次想去探亞媽嘅動力~ 值得一讚嘅係嗰度間Gucci Outlet. 我從來都唔係Gucci fans, 但係都數左3件. 係因為實在太低買啦!!!!! 嗰度班sales又真係形造到"手快有手慢無"嘅低死氣氛喎!! 真係要買多個黎送比亞媽呀!


你睇吓佢幾high?! 完全入晒戲!!


Day2: South Coast Plaza
主戰: Nordstrom, Abercrombie & Fitch, Victoria's Secret, 同埋 Bath & Body Works.
爆孩, "唔好掛住影相啦! 行快兩步啦!!"


快樂原始shopping! :)

3 comments:

Anonymous said...

好CRAZY囉~ JEALOUS~
DC

anf said...

So HAPPIEEEEEEE!!!!

Anonymous said...

真係買到顛左!
- M