Sunday, February 13, 2011

行花市

請將"行花市"倒轉讀呀~
無錯! 就係"屎忽痕"嘞!!!

一行十個屎忽鬼, 喺年三十晚嘅清晨時分殺入花墟, 襯收檔之前去襯墟!收穫仲好豐富添呀~

收穫1&2: 司華力腸 + 五代同堂!
我地手上嘅五代同堂係唔係好靚呢?係我地喺花墟垃圾站門口執架 :D $0
入場後,我利用我嘅美色問賣腸嗰哥哥仔可唔可以試食, 佢就成條比咗我啦!! YEAH~ $0


收穫3: 銀柳!
又好意頭又靘! 我好鍾意呀!! 原價$38,清晨速銷價: $6!


收穫4: 水仙花
好一朵迎春花吖呀~
人人都愛她~~~呀呀~~
朋友用$20買咗2盤,兜個圈之後水仙檔收舖,檔主益我個friend比佢任'納'!! 拜佢所賜,我就帶咗呢盤咁靚嘅水仙返屋企啦!$0


收穫5: Angry bird!
臨走時經過angry birds舖頭,巧遇收工大贈送!我好開心咁帶咗一隻返屋企。$0! 今次真係滿載而歸呀~ 你睇吓Ball Ball玩得幾開心!


今年行花市行得好開心呀~~~ 

No comments: