Wednesday, December 19, 2007

點解要扮膠笠..

喺blog友個blog度見到佢媽媽玩得好開心嘅相,au起我一段美好嘅回憶!
扮膠笠,係因為要同世界十大奇景之一嘅Niagara Falls 拉近距離!
喺Maid of the Mist上面完全感受到大自然嘅奧妙。比你感受吓個種強風+超濕嘅澎湃感覺啦~ 去片!





以上係我部相機完全入水、不能運作之前一刻嘅珍貴片段。你地知唔知我喺片中唱嘅係咩歌呢?

4 comments:

unkle beach said...

妳呢個樣真係好靚,keep 住
hahaha

Jenna Michelle said...

wahahahaa... 當時真係好大風大雨呀ma! 隻眼真係mak唔大lor!! XD

Anonymous said...

哈哈,完全唔清楚你唱緊咩喎 :D
我去過兩次,總係覺得個feel好正,我諗冇人係唔帶帽架囉 ;)

diane said...

大江南北囉!!!