Friday, May 9, 2008

This is TDF!!



識我嘅人,就算未同過我嚟lee度打邊爐,都至少比我約過或喺其他場合交過手。因為lee度D肥牛實在太太太太太好味啦!其實除咗肥牛正之外,lee間嘢仲有一樣令我心動嘅殺手鐧。就係我由細食到大,對我有養育之恩嘅沙爹牛肉麵嘞!

製作過程非常嚴緊!我哋去片!

先食大半碟肥牛,將個本來已經好好味嘅沙爹湯底加添牛肉味。再將即食麵狠狠地放入去煮。


完成後上碟再加入超濃超好味嘅湯底。加幾片肉汁鮮甜嘅肥牛上面。因為時間嘅關係,片牛已經落咗我個肚度嘞!hehee...


你睇我食得幾咁開心,幾咁滿足?!!Oh man! This is TDF-To Die For!!!!

5 comments:

unkle beach said...

thx genna

allands

Anonymous said...

hahaha..another downfall of your GFD!? :p

but if i were you, i def. can't resist too :D when i go to hk in Nov, i will def. eat lots of good food!

hey, 呢度係邊度嚟架?

Anonymous said...

hahaha..another downfall of your GFD!? :p

but if i were you, i def. can't resist too :D when i go to hk in Nov, i will def. eat lots of good food!

hey, 呢度係邊度嚟架?

Anonymous said...

i just read unklebeach's latest post, your comment cracked me up! :D LOL

btw,係咪真架? :D

Jenna Michelle said...

pvc,
yes!! it's true!!!! XD This hotpot place is at 九龍城街市3/F. Super yummy!!!