Thursday, May 7, 2009

撐住呀!

朋友W失戀,約去happy hour。去我地最鐘意嘅Antique Bar。同嗰度啲人好熟,有計傾、有mui搓、有湯飲、有歌唱、有裝修、仲有無限酒精供應。星期三晚客人唔多,場地頓時變成私人個唱!

先唱十次 <<如果我們不再見>> 如何能 和你就此不相見?有時 還會恨然後我有我生活 然後你再愛別人~~

再唱廿次 <<如可掉眼淚>> 如何掉眼淚 自知身份都不對 要決堤 沒缺口 讓苦戀鯁於心裡 沖積結聚 完場時仍然讓這秘密 埋藏在眼睛裡

唱到眼中有淚嘅係<<16號愛人>> 我以前是冠軍 怎會慣 做後備愛人 曾經 也上到最高逐漸滑落谷底的暗 看見未來 雙腳已在震 因我說過愛是無憾 才會受教訓

<<愛我別走>> Oh~愛我別走 如果你說 你不愛我~~~

<<痛愛>> 仍然難禁 看著你這個壞人 有甚麼的吸引 殘酷至此 更讓我想靠近 心知要換個別人 還是有人

<<氧氣>> 如果你愛我 你會來找我你會知道我 快不能活如果你愛我 你會來救我空氣很稀薄 因為寂寞

<<最佳位置>> 無論你喜歡誰 請你記住留下給我這位置 時常在內心一隅 空出幾吋為我堅持

<<味道>> 我以為傷心 可以很少我以為我能 過得很好誰知道一想你思念苦無藥 無處可逃

I'm Sorry- 關心也自私 逼迫你未知 只顧付出 這一種愛多麼的幼稚

<<紅豆>> 有時候 有時候 我會相信一切有盡頭相聚離開 都有時候 沒有甚麼會永垂不朽

<<我的回憶不是我的>> 當晚與你記住蒲公英 今晚偏偏想起風的清勁

<<勇氣>> 愛真的需要勇氣 來面對流言蜚語只要你一個眼神肯定 我的愛就有意義

唱到情緒高漲點首<<多得他>> OH NO NO NO THE KIND OF GIRL THAT YOU CAN LET DOWN THINKING EVERYTHING IS OK


下刪二百首歌詞窩心嘅歌。一邊飲、一邊玩、一邊唱。星期三晚happy hour咗八粒鐘。今晚比個肝抖抖,星期五晚繼續。撐住呀!

No comments: