Friday, September 9, 2011

今年夏天 2

八月尾的終極boat trip可以話係我今年夏天嘅highlight! 個theme係animal... 好自然地做返自己-- party animal! XD 其實我有扮斑馬架! 你睇吓我黑到。。。


你唔好以為我好大膽,其實我從未試過高台跳水。係因為有童年陰影。。。記得F1嗰年我同同學仔去游水。當年12歲女正處於尷尬到爆嘅發育時期。我好醒目咁攝咗嗰pad係泳衣度,一跳落水個pad即刻飛咗出嚟仲浮上水面添!嗰一刻嘅(((火羅火暴)))心情我到今時今日都好記得!!從此以後我無跳過水!但係到咗今時今日,我覺得我無理由唔跳!係you jump I jump嘅情況之下,巴黎珍終於獻出佢嘅第一次!


今次無飛pad, 我宣佈:我已經戰勝童年陰影啦!原來豁出去之後,跳水係會上癮架!你睇巴黎珍同隻揸住罐啤酒嘅醉蟹跳得幾開心 XD


鳴謝阿Mar今次搞咗個咁marvelous嘅boat trip!!! xxx

No comments: