Thursday, November 24, 2011

不能承受的友情

恕我LEUNG啲講句,希望越大失望越大。有啲友情真係唔可以太交心。曾經friend都一日不見如隔3000秋,今日變成避得就避扮無心病。何苦呢?係咪人大咗真係識唔到真心對你好嘅朋友呢?不能承受的友情,不是友情。

* * * * *

不能承受失去的友情

經歷越多越懂珍惜... 適逢Thanks Giving, 我要衷心多謝@doublechin @sivalove 一直不離不棄!識到你哋係我幾生收來嘅福氣。我不能承受失去的友情。我唔係第一次公開多謝你哋,亦唔會係最候一次。I love you!





dance with me laugh with me cry with me. xx

No comments: