Wednesday, January 18, 2012

我的家電愛情

你會收到另一半送的聖誕禮物、情人節禮物、生日禮物、週年禮物、端午節禮物嗎?通常收到D乜呢?首飾?手袋?錶?花?粽?以上嘅嘢我一樣都未收過!而最大機會收到嘅,應該係隻粽。無錯!我的另一半好唔浪漫,我哋嘅人生根本同浪漫扯唔上任何關係。我哋從來都無定期送禮嘅習慣。禮物當然有收過啦,不過打從第一份禮物開始就斷定以後我收禮物嘅路線!

N年前當我仲住係Reno嘅時候,當時仲係要去租錄影帶返屋企睇嘅年代。當年我收到佢送比我嘅第一份禮物:電視機。呢一部唔係普通嘅電視機!佢係一部已經絕咗種嘅電視連錄影機!方便我褒帶用嘅!想當年嘅流星花園呀,金装四大才子呀,真情呀,创世纪呀,+N套TVB劇都係用哩部電視睇架喇。

到搬咗出嚟住,要自己做家務。家務之中我最喜愛的就係吸塵喇! 另一半好體貼地送咗第二份禮物比我,就係一部好正嘅吸塵機!講真,真係堅鐘意!其實係我要求一齊去買嘅,所以好鐘意。咁算唔算係佢送呢?

有次出trip唔見咗個電動牙刷,到咗情人節我提議佢送(買)返個比我。我地兩個都用得嘛,好實際!就屈個電動牙刷做情人節禮物啦!當時覺得好實際,而家諗返起其實一個牙刷兩個牙刷頭都嘅sweet呀~

啱啱聖誕節我哋招呼幾個朋友嚟屋企食飯。我好想親自下廚。於是買餸嗰陣就順手買咗個oven返去整lasagna! 算係我第一份聖誕禮物啦掛!的確,買咗部oven之後多咗喺屋企煮飯。雖然餐餐都係lasagna,但係越整越好食!仲諗住遲啲整蛋糕同cookies添!

最近去買電視,買完之後佢話想睇空氣清新機。無啦啦睇咩空氣清新機呢?佢話因為我成日氣管敏感,想買部比我。堅窩心喎!家電的確令我更黐家。完全被domesticated咗!係未人大咗呢?開始懂得appreciate佢極不浪漫嘅禮物。唔係收花香水首飾,但係收到佢嘅心意。

2 comments:

Anonymous said...

其實,幸褔就在您身邊。 浪漫的人通常都很花心。
e.w.

強國的港女 said...

勁like呀! 同埋笑左: 買咗部oven之後多咗喺屋企煮飯。雖然餐餐都係lasagna,