Monday, June 13, 2016

2015大事回顧‧私隱篇‧上集

大概記錄了2010至2014的事。量體溫嘅溫度計都換咗2次怕度唔準。食過嘅中藥一定比飲過嘅酒多,係多好L多!唔買包包嘅錢留返晒去睇醫生。好似好折墮,的確係。中西醫都睇到熟晒,啲姑娘都friend埋,都係未中獎。終於等到見生育科醫生,挨過照dye x-ray,終於知道原來塞卵咗!做全身麻醉手術通卵返,康復後又一條好漢。當時係2014年尾,咁就過咗5年喇。

2015年繼續日日食中藥繼續針灸,已經成為生活嘅一部份。無數枝針,得到嘅係好多張selfies。



努力嘗試半年都係得個吉!六月開始食避孕藥reset cycle,2015年7月初,開始IVF療程。打針。第一次自己打針時睇住個肚5分鐘都落唔到手,最後只好狠心打落去。一個星期後去覆診,醫生話我d指數好奇怪,即時安排驗血。做完yoga下晝收到醫院通知,驗血結果孕指數14000,即是有咗8星期宮外孕,有生命危險。叫我聽日即時入院要做手術。咁點解之前check唔到?本來喺黎做人工受孕,聽日要切除輸卵管打胎手術。坐咗係Pure爆喊成個鐘。DKLM咁我之前捱嗰五針為乜?點解之前兩次ultrasound都睇唔到?做做吓IVF要即時入院打胎,超級反高潮。一路返屋企一路喊。老公即時返到屋企我又喊。



心痛。

7月12號。做完手術出嚟,全身麻醉藥未散。不停振。姑娘推返我入房,喺病房門口就迷糊地見到老公同我老竇等緊我。嗰一刻好感動。過床時好痛好痛。佢哋入到嚟睇我,我開始喊得好犀利。我話比佢哋知我好傷心。講唔到其他嘢。

可能係又打IVF針,有宮外孕,荷爾蒙影響個人情緒好down。出院後喺屋企一個人小坐月,心情唔可以只用差嚟形容。食食吓飯會流眼淚。傷口好痛,自己用唔到力起身。好無助。

係呢個時間,對你好嘅人你會完全感覺到。老公,家人,朋友嘅關心係心靈最大嘅靈藥。你會發現原來有好多天使喺你身邊支持你。

TBC.

No comments: