Tuesday, June 14, 2016

2015大事會顧‧下集

要多謝嘅人實咗太多,但係有幾位真係都想多謝多次。

老公,老竇,姑姐。媽咪唔喺香港,你哋就係我最親嘅人。特別係姑姐,小坐月時姑姐幫我周圍去買石崇魚買家美雞,山長水遠攞嚟我屋企,仲叫埋外援嚟煮飯比我食。堅感動!你第時老咗我會陪你去睇醫生架!

我想多謝Clarice,咁啱佢又坐緊月,當時又住得好近。佢share咗好多資料比我。其實最重要係佢陪我傾計,一齊食lunch。心地好好又同我溝通到嘅朋友。真係啱晒時間地點人物上天派比我嘅一個天使。

天使二號仲有瑪蓮娜,一個好耐無contact嘅老朋友。佢知道我要休養後主動contact我分享養生心得。蒸腳燉湯嘅詳盡資料,係好warm嘅。

當然仲有我愛嘅flask mod,TH,bitches,幾個好好嘅同事,一班好有緣份識到嘅QM姊妹。每日聽我呻,唔只當時,而家都係。

當中亦都有失望嘅,以為係好好好好嘅朋友,但約咗又甩底。同佢講我好depress好失望,之後不了了知。一直無聯絡。我之後有reach out過,但係都無回音。只能說,人大咗好多事唔使強求。希望有緣嘅第時會做得返朋友。

就係咁,坐喺度一個人會無啦啦喊嘅日子好快過去。好快又開始日日飲中藥,定期去針灸,勤浸腳,多運動,介生冷嘢,食supplements。休養三個月後又再挑戰IVF。好似心願未了咁,心急去試,唔想再等。

* * * * *

2015年9月尾開始從新出發,再開始打針。有上次經驗,今次定咗好多,唔怕針唔怕副作用。頭暈頭痛無胃口腫脹無難度。但係打針反應唔理想,一直都只係得三粒卵泡有反應,其他太細無乜用 (正常通常有十幾粒)。





















到抽卵當日,醫生幫我盡抽,都係得6粒。講明有啲好細應該無卵用。我明。人哋通常有十幾粒,會有六成左右培植成胚胎,就有大概十個八個機會放胎等成功著床,每次成功率得30%。我心諗,如果我有三四個胎比我放就好了。返屋企休息兩日後返醫院放榜。

放榜日,一早同老公去到醫院,見姑娘,安排放胎。胚胎係有5個grade嘅,睇吓分裂到幾多個cell,分得靚唔靚仔而定。入房見姑娘,姑娘好平靜咁話我哋知有一個胚胎。係,係得一個。仲要係grade 4胎,唔多合格的。姑娘叫我唔好唔開心,有好多grade 4都會成功嘅,佢好珍貴,因為我得一千零一粒。去樓下食啲嘢就安排放胎啦。

又可能係打針太多荷爾蒙影響,情緒有啲失控。食早餐時我忍唔住一路食一路喊。點解做咁多嘢成績都係咁差?得一粒唔合格嘅胎。Grade 1 應該有6-8個cells,我呢粒有3個cells。正常人做IVF有十個八個機會先有30%成功,我得一個唔合格嘅機會。好似已經判咗死刑咁。忍住唔爆喊,唔想影響老公心情。老公見到同我講,唔好咁,我哋要對呢粒胎有信心,因為佢係我哋嘅!上到病房,我都仲喊緊。同房隔離床嗰太太安慰我唔好喊,一陣驚親bb。佢話有得放已經好好,今朝有個放榜太太應該無得放,係大堂喊到好慘。又諗起老公話要有信心,慢慢冷靜返。放胎手術好快。推返我返房個阿姐叫我生咗返去請佢食薑醋,好好人!醫療團隊能夠為我做嘅就去到放胎呢一步。要等兩個星期先知結果。著床係好奇妙嘅事,要睇佢自己造化。

呢兩個星期係人生最漫長嘅兩個星期。好易會亂諗嘢。又打定輸數睇其他IVF要幾錢,我負唔負擔得起做第二次。早晚塞藥,有啲感覺就以為m到自己驚自己。心理壓力好大。諗起老公話要有信心,呢粒胎好珍貴,我開始叫佢做阿珍!好不容易到咗可以驗孕嗰日啦!屋企有一枝好耐之前買落,一直無機會用嘅驗孕棒,攞出嚟試,可能擺得太耐唔work!!!當日返工前買咗枝新嘅,急不及待係公司試!好friend個兩三個同事知道嘅都燈我好好好緊張!結果係,我真係中咗!喊到我呢。今次係開心喊,平復咗先同同事報喜。佢哋衝咗入廁所我哋開心到個個都喊晒!佢話自己有咗都無咁激動!



就係咁我就正式有咗黃珍珍啦!我知道我真係好好彩。好多人試好多次IVF,無原因無解釋都唔成功。有好多胚胎又可能無一個著床。一次又一次嘅心理壓力比皮肉之苦更大。中獎之後又有好多關要過。懷孕的確又係另一個課題。好感恩今日嚟到38週。珍珍還未出世,一日未見到佢一日都仲會擔心。希望珍珍叻女啲,要平安來臨。

3 comments:

PP said...

Randomly searching abt ivf info n ended up here....reading ur blog in tears. Just want to say thx for sharing ur story! At least it gives me some hope ~ My husband n I also tried for a few years with no luck....all the reports were fine until now.... My ivf dr just told me, im not responding to the injections at all. No eggs after 6 days injections.... I totally understand how u felt before.

Anonymous said...

I m so happy for you when reading this passage. Can got some encouragement:)
Will plant the embryo 2weeks later, and I only have 2 embryos, fair quality. I hope I can like you, get bingo this cycle, no need to start the whole ivf cycle again.

locksmith said...

Thanks for sharing
多謝大大無私分享

開鎖
24小時開鎖