Thursday, August 2, 2007

AV女郎

尋晚家姐姐夫返咗屋企食飯.

姐夫興奮地同我講, "勁喎! Smoky Jenna!!"

"唔係呀? Jenna 你都識? 你喺邊shh見到ga??" 邊講邊覺得自己好似好威咁 ^-^

"喺 http://www.avbuzz.com/ lor!"

"HHHHAAAAAAAA??????!!! AV????????? Jenna 幾時做咗AV女郎呀~~~~~ @_@!"

鬼馬的姐夫就話, "係呀! avbuzz.com 呀!! 正喎~~" ;-)

我第一時間衝入房, 開機, 上網, 緊張, 手心冒汗...

原來我只係做咗Audio&Video頭版的其中一位女郎... 唔係我想像中的AV.... =P

4 comments:

DOUBLECHIN™ said...

我知其實你堅想做AV女郎既! 唔好扮野WAHAHHA

Jenna Michelle said...

chin chin, you know me best. You & lambbaghill always have me figured out!! +___+

Anonymous said...

好! 我支持你, 要做就做一個專業既av女郎!! 唔好俾佢停!

我地都已經唔知會有咁多人睇到架, 不過好野就梗係想同人分享架啦!

unkle beach said...

AVAVAVAVAVAVAVAVAV