Sunday, October 14, 2007

金曲懷舊夜

October 4th, 2007

金會晚宴,一年一度嘅盛事。我家的蘇師傅和金鋪老扳交情什深,所以每年都得到金會晚宴門卷,以VIP姿態欣賞懷舊金曲和參加幸運大抽獎。我今年已經係第二年跟蘇師傅去襯熱鬧啦!

同上年一樣,全晚嘅氣氛好好!朱咪咪實在非常壓台!我和一眾司奶睇到如痴如醉。


有朱咪咪,當然唔少得wan光!Classic!!


Joe Jr. 對住余慕蓮唱 "Ohhhhhh~~ My Love~~~ My Darling~~~" 笑爆我個咀囉!


全晚仲有N個你講唔出佢個名嘅藝人,細龜,常在得,經常份演黑社會大佬,道友,茶餐廳伙記&校工嘅演員們。仲有我個friend個friend-- 殘浩一丁嘅拉丁霍啓光!


全晚有十幾個幸運大獎。先抽坐號,再抽台號。現場氣氛高漲!我哋一直嗌破喉嚨都抽唔到我吔嗰台。直至抽第三獎,姑丈居然被抽中!!!嘩~~~~ 太好運啦!姑丈真係好有抽獎運架!成日都抽到好野嘅。


正當我地嗰台人為姑丈high到爆之際,大會司儀又嗌我地個台號!原來Auntie Nancy 抽中咗第二獎呀!OMG!!!!你睇吓D金魚幾咁金~




就係咁,一年一度嘅金會晚宴就在一片歡笑聲中結束嘞。期待下一年再參與啊!

2 comments:

Anonymous said...

嘩...我都係尹光既fans來架, 佢既「相士大隻西」你真係要聽下啦, 如果你搵唔到我都可以借佢隻碟俾你聽既! 好鬼正架!!!!!!

Jenna Michelle said...

wahahahahaa... you are so unpredictable!