Wednesday, July 23, 2008

皇牌推介!

喺openrice睇到推介之後,就膽粗粗咁走咗去試。果然名不虛傳,好好味呀!!!!直頭係平靚正之首呀~ 我用十幾蚊買咗個雙層芝士蛋漢堡,超正!唔作返首詩都表達唔到我內心澎湃嘅感受...

雙層芝士蛋漢堡
肉汁鮮甜味道好
價錢平依然好pro
唔試吓認真走寶!



除咗個漢堡飽好juicy之外,佢隻炸雞脾都好正。聽聞佢個魚柳飽都好好味架。下次去試埋佢先!你睇吓yung yung食完之後個樣幾滿足?!=D


click here for more info:
http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=18220

5 comments:

Anonymous said...

我在附近住左咁耐都唔知道有間咁既野, 真係好慚愧...好, 咁我地就一於聽晚去啦

Jenna Michelle said...

ho yeah!! i want to eat 10 burgers tomorrow~~ hahaa...

Anonymous said...

嘩嘩嘩,勁drool呀!!咁正呀~ 不過紅磡又好似遠咗啲,對我個人嚟講..嘻嘻!

Thanks for asking about my pain (actually it's my HUGE butt :p hehe) anyway, it's much better now, thanks!

have you went to Book Fair to check out Beach's book and him? :)

Anonymous said...

no time ar!! I really want to go ga, but got cello lesson and cannot postpond. I will buy the book soon =)

Jenna Michelle

Anonymous said...

haha 我都知le間野係邊ar..
好近poly的...果度d 包真係好出名ar
有時下午去到已經冇包賣呢....~0~