Monday, August 17, 2009

心痛



mallow 乖女啦! 苦口良藥, 你乖乖地食左佢啦。自從mallow上星期隻腳柺下柺下開始, 我日日都餵佢食hips & joints 藥丸。佢一向食藥丸都好耍家咁嘛, 通常好快就會吞咗粒藥。但係最近醫生再開多幾粒藥比佢, 而家一次要食成四粒藥呀! mallow而家食藥開始反抗, 扭計。叫佢食藥就即走, 捉到拒又令咩面。然後強制性竅開佢棚牙, 塞粒藥丸入喉嚨, 喺mallow掙扎得死去活來時馬上合埋佢個嘴, 頭向天, 等佢吞咗粒藥先可以放手。然後再重復3次。有時佢掙扎得太勁時仲會比佢咬到架。見到mallow咁辛苦我心都痛埋呀! 開始覺得mallow老啦... mallow 你要身體健康呀!

5 comments:

imy said...

Mallow: take me to park, buy me toys and lots of treats ;)

Anonymous said...

用d狗食芝士條包住粒藥比佢食試下丫
我幾隻狗平時都係咁食藥咖
其實狗食芝士係唔會咬會直接tun落去
所以呢招幾好用: )

希望你隻狗仔早d好返!!我有隻今年都8歲了...

Jenna Michelle said...

多謝你個建議! 等我今晚試下先!

Anonymous said...

唔得呀!死喇,死女包唔肯食呀!食晒d芝士但係冇食粒藥...
-j

Onn said...

Use canned food, those semi-solid ones, not those watery ones. scoop out a spoon, put all the pills in the middle and roll into a SMALL ball, just enough to cover up the smell of the drugs. Mallow will gulp everything in. You can get those canned food from the vet too.