Tuesday, May 4, 2010

Birthday Partays

生日會一: 大奀完全斷片大會

大奀生日, 我晨早就book左蠔涌bbq場。 歷年來我地去過呢個場n次。 此燒烤場春色綠野景致艷雅, 有大草原可以玩飛碟, 茅屋又有度假feel, chill爆! 百令蚊all-u-can-b的確好抵玩! 生日會前一日我收到bbq場電話:

蠔涌bbq場負責人(簡稱蠔人): 唔該蘇小姐呀!
蘇小姐: 我係!
蠔人:唔好意思呀! 我係蠔b場打呢架。
蘇小姐: (懶醒搶答) 啊! 係呀! 我尋日入咗$500訂金比你啦。 未fax張入數紙比你添!
蠔人: 啊! 唔係呀! 我係想話你知, 我地唔做啦! 真係唔好意思呀!
蘇小姐: 吓????????? 但係你前幾日仲叫我比訂架喎!?
蠔人: 真係唔好意思呀! 其實我地接手無耐, 發現原來上手好多牌都無架。 我地同律師商量過之後啱啱決定唔做啦。 你可以比返個銀行號碼我, 我入返$500比你啦。
蘇小姐: 吓?!!! 唔好搞笑啦! 我聽日開party你今日執笠??????
蠔人: (都係嗰句) 真係唔好意思呀!

蠔b場執笠, 我仲有一日時間book過另一個場。 結果book咗位於市區嘅賓賓會! 任飲任食都只係百令蚊。 重點係啤酒都係任飲架!!! 自攜酒精飲品另收開瓶費。 於是我地開咗幾瓶, 再shotgun咗幾輪啤酒... 當晚大奀小姐十點鐘就開始斷片, 一直斷到三點幾。 斷片期間搞笑事件多不勝數。 包括喺賓賓會扮賓賓跳舞。 喺翠華調戲男侍應。 Prive內 flip off d 比佢撞到嘅途人...

雖然大奀小姐完全唔記得自己個birthday party 做過d乜。 但係相片同video clips 話佢知, 我地嗰晚玩得好開心!



為咗大奀可以過一個有記憶嘅生日, 我地幾日後等佢醒返, 再約佢去食飯。 去咗嘉享灣附近一間叫"鬍鬚伯伯"嘅餐廳食飯。 九道菜, 每道跟一杯酒。 雖然無斷片, 但係九杯酒之候大家都好tipsy! 呢間餐廳好值得推介!! D野食好好味呀!!! 每杯酒同每道菜好襯。 你都去試下啦!
九碟九杯好佩搭,
中菜變得好型格!




生日會二: BFF的生日派對

BFF一向低調, 約埋三五知己食餐便飯。 壽星女鐘意食prime rib, 所以去咗Lawry。 壽星女眼闊肚窄叫咗一塊重型牛扒, 七成熟。 一上到枱知道一定食唔落。 所以同亞威對換咗佢嗰塊中型五成熟靘扒。 亞威對住塊太熟prime rib, 食食吓爆咗句: 原來prime rib即是牛腩!XD
雖然BFF低調,但係佢班friend唔係呀嘛!結果咪又係去咗clubbing囉。
Freestyle喪跳一整晚,
老蘭真係好好玩!


生日會三:Hassan的浴袍團!
Hassan個女友花盡心思,幫佢搞咗個surprise dinner!約好一班friend預先喺餐廳等佢。佢一行入門口,我地即放紙炮,當然有一齊嗌"surprise"啦!場地佈置得好靚,巨型"30"波波,吹BB,花圈...


當晚個theme係浴袍。我地一班浴袍團係咪好正呢?

食飽飯,我地一行十幾人著住浴袍浩浩蕩蕩行去上環。Join埋另外兩位壽星開party。幾十人mix & mingle 場面好熱鬧呀!Sweet女友仲訂咗個刻咗"30"字樣嘅冰雕。個頂可以倒shot入個冰雕度,喺下低飲返。冰涼可口!
上環有班浴袍團,
爭住玩冰雕噴泉。

Happy birthday guys! xx

4 comments:

reb said...

"九碟九杯好佩搭,中菜變得好型格!"hahaha, hilarious!! :D

ur fren's gf so sweet! the ice sculpture looked so cool!!

Jenna Michelle said...

yeah! the gf is my good friend too la! yes, she is very sweet ga!

I tried to make a Tiu Luen for each party, but the other 2 ho chi not as catchy! hahaa

DOUBLECHIN™ said...

好正, 你地成班狄娜上身~~

個冰雕好正呀, 邊道訂架?

Jenna Michelle said...

they said there's only one 冰雕 company in hong kong wor. a few thousand dollars for a few hours of fun! ho expensive lor!