Wednesday, May 19, 2010

返躂舊愛

我終於搵返你啦! 曾經每日相對相愛,十多年前無奈失散。茫茫人海中,我地終於喺信和地厙重遇。原來你從未改變。返兜感覺真美妙!



  1. "麻醉"
  2. "你快樂(所以我快樂)"
  3. "悶"
  4. "娛樂場"
  5. "人間"
  6. "我也不想這樣"
  7. "小題大作"
  8. "懷念"
  9. "扑火"
  10. "雲端"
我講緊嘅係王菲喺1997年所推出嘅同名大碟。想當年亞菲生完童童之後嘅第一張大碟。亦係加盟EMI後嘅第一隻碟。全碟風格好似未瞓醒咁,懶洋洋得黎又帶點溫暖同甜蜜。大家較為熟悉嘅有"你快樂(所以我快樂)", "人間", "悶"。除咗以上幾首主打歌之外, 我好鍾意第四首叫做 "娛樂場" 嘅歌。哩首歌係同Cocteau Twins 合作架! 無plug過, 亦無MV。好在全能嘅youtube有! "小題大作"亦係我極之鍾愛嘅歌! 呢首就真係冷門都youtube都無。我自從尋日搵返呢隻碟之後不停地煲。差d唔記得我曾經有幾咁愛佢。赲聽赲有feel! 所有當年嘅感覺返晒黎! 成功返兜實在太感動啦!!




因為自少飄泊嘅關係, 搬家n次之後有好多深愛珍藏都無咗。最最最掛住嘅, 係佢:


  1. "我願意(管弦樂版)"
  2. "執迷不悔"
  3. "變幻的世界在轉"
  4. "軟弱"
  5. "我願意(弦樂版)"
  6. "沈醉"
  7. "冷戰"
  8. "心太野"
  9. "只願為你守著約"
  10. "只有我自己"
"迷" 係亞菲喺94年喺香港出嘅第一張國語碟。想當年全家移民美國, 我只係分到一個篋嘅行李quota。基本上只可以帶幾件衫, 其他嘢全部都要轉讓。當年將呢隻"迷"大碟以超低價割愛賣咗比同學仔。雖然"迷"入面好多首歌之後都有喺演唱會或精選碟再出現, 但係無咗佢始終係一個遺憾。


當時迷上王菲已經到達瘋狂階段。細路女唔識貨, 比較鍾意廣東歌。在篋得一個, 位置不多囓情況下, 能夠入選, 在移民篋中佔一席位嘅, 有佢:

  1. "討好自己"
  2. "蜜月期"
  3. "為非作歹"
  4. "我怕"
  5. "出路"
  6. "平凡最浪漫"
  7. "飄"
  8. "愛與痛的邊緣"
  9. "背影"
  10. "天不變地變"
"討好自己"係亞菲喺94年12月出嘅一隻廣東碟。"討好自己" 同埋"出路"都係佢自己作架! 可惜去到美國後, 搬屋搬咗n次。唔知點解搬搬吓呢隻碟得返個殼, 隻CD唔見咗!

淨返個殼嘅唔只"討好自己", 仲有較後期嘅 "只愛陌生人"


  1. "開到荼蘼"
  2. "當時的月亮"
  3. "催眠"
  4. "只愛陌生人"
  5. "百年孤寂"
  6. "蝴蝶"
  7. "過眼雲煙"
  8. "嗶一聲之後"
  9. "推翻"
  10. "精彩"
  11. "守望麥田"
  12. "郵差"
呢隻碟我喺三藩市China Town買架! 好似仲好貴添! 唔知留咗喺邊個架車度。總之得返個殼啦!

希望我同呢三隻碟有緣再會啦! 只欠三隻就齊架啦!

3 comments:

Anonymous said...

自己唔係王菲既fans
但係覺得宜家既歌手冇人唱到佢既感覺
所以佢既歌係代表左90年代成長既一群
係一個legend

Jenna Michelle said...

多謝欣賞! 而家呢個年代好難再打造一個巨星囉~

Anonymous said...

I like her so much and I even bought the Karaoke laser disc. Can't believe I was willing to pay US$30 to $40 for a big piece of plastic. But honestly, I like the Faye Wong who smiles.
e.w.