Monday, June 14, 2010

我上咗C1!

我上咗C1呀! 仲喺正周秀娜下底添! 哈哈! 不過唔係蘋果C1, 係南華早報嘅C1嗟!

今次見報, 並唔係比狗仔隊影到我同YML拍拖 (哈哈! 發夢無咁早!), 只係去老蘭睇波比記者影到. 事原我個南非長大嘅朋友要力撐今屆主辦嘅世界杯, 我地著晒costumes, 帶晒假髮, 揮住南非國旗, 吹住個吵耳嘅大喇叭去睇openning match. 氣氛正爆! 呢個高脹嘅情緒應該會維持一個月. WOHOOO~

2 comments:

Onn said...

唔只上報, 上埋電視...pearl news
大明星!!

Jenna Michelle said...

Pearl News 我睇唔到呀!!