Monday, March 17, 2008

神奇魔術棒

喺討論區睇到網友推介嘅一個面部脫毛器,用家們對呢個脫毛器都讚不絕口!於是我都上網訂咗一個。收到之後即刻試用。唔親身感受過真係唔會相信呢枝嘢嘅偉大!lee枝粉紅色棒棒好比小忌廉嗰枝神先棒咁神奇呀~ 我簡直想買返十枝八枝嚟派街坊呀~ 各位女士, 係時候正面d去面對唇上嘅汗毛啦! 十幾蚊包郵費, 真係好抵用!! JENNA 誠意推介~





6 comments:

Anonymous said...

屋企有枝, 但功效不大 :d
suckerbella

Jenna Michelle said...

係?我發覺V型work過U型呀!初初用時我都蚊唔係好到。用慣咗就遇毛扙毛啦!哈哈!

Anonymous said...

係?? 未見過有u型既? 邊度賣?? 陳尖話我留goatee呀 wuahhhhhhh :'( desperately needa get one!

Anonymous said...

typo: 未見過有"v"型既

Jenna Michelle said...

you just control the shape yourself la! the demo picture shows U shape, but i don't bend it as U, so just bend it like a wide V and twist jau dak ga la!! =D

Anonymous said...

Can you tell me the website to purchase one? Thanks.