Thursday, March 20, 2008

神呀請給我多點時間





我想嚫後生去多啲旅行。我想日日去做yoga/kick boxing。我好想重拾學跳舞嘅熱誠。我想投入エ作。我好掛住Jenna。我應該多啲陪老竇食飯,唔係等到農歷二月先抖佢封利是。我諗係時候執吓個衣櫃。Mallow好耐都無上天台玩啦。我要唱K! 如果我每晚十一點就瞓,我諗我個黑眼圈會淺色啲。我仲有十萬樣嘢想做... 我諗我需要多啲時間。


3 comments:

Anonymous said...

咁你想要一日32小時定係36呢?如果係身材的話,就梗係36-24-36好喇 LOL :p

Jenna Michelle said...

hehee... 36-24-36 is too heavy. 34 is enough la! hahhaaa

Anonymous said...

我都想要多一點時間, 如果俾我選要72小時就差不多。 不過其實近來發現, 想做的事是不會完的, 而人的精力的確有限, 所以唯有是用心去做好每一件你決定去做的事。