Tuesday, December 2, 2008

迷上大閘蟹!

自從九月喺上海食過我人生中的第一隻大開蟹之後,我就愛上咗佢!實在太太太好味啦!上星期睇到廣告,即刻吹雞第二日即刻去食。

我地一班大閘蟹迷去咗東海食個$288餐。全包宴,尖東新世界嗰間仲有二小時免費泊車添!






個翅都幾好味!有花膠架!





lee個蟹粉蒜茸包爆好味!一定要試呀!






個蟹粉小籠包真係勁多蟹粉!啲湯好好味架!要襯熱食。





主菜出場啦!HAIRY CRAB x2!!!! 以前唔鐘意食蟹,因為覺得好煩。但係lee隻蟹實在太正嘞!麻煩啲都無所謂~




之後個手打烏冬都唔錯。好味到我食完先記得映相。 :P




薑茶湯圓,好辣。食咗粒湯圓就無飲碗薑茶嘞。




跟住仲另加壽包一大隻!有成隻蛋黄喺入面架!我超鐘意食壽包架!而家寫到lee度都好想再去食個壽包呀!!



* * * * * * *

而家我正在減肥中。跟緊一個七日menu。好多嘢都唔食得。所以就睇返啲大閘蟹嘅相嚟望梅止渴囉!今日以經係day4啦!So far 個menu都好work!我已經輕咗四磅啦 :D 終於見返自己個盤骨!哈哈~ 仲有三日希望keep到星期五啦。唔返彈我就post個menu出嚟啦!
-xx

3 comments:

Anonymous said...

咁你減完之後係咪會再食大閘蟹呢 :D

Anonymous said...

點解你個menu好似正咁多咁既? 明明都係東海$288蟹宴~!

noelle

Jenna Michelle said...

really?? should be the same ga bor! what was your menu then??