Tuesday, December 9, 2008

七天減肥餐



好啦!要大家久等了。我真係捱過咗七日呀!先講吓個menu‧‧‧




首先,要煮大量瘦身湯。材料係六支蔥、一罐蕃茄罐頭(28oz)或兩至三個新鮮蕃茄、一個椰菜、兩隻青椒,一小把芹菜、同埋兩個新鮮洋蔥。將材料全切成小塊,丟晒落水煮滾,再用細火煮到啲蔬菜淋為止。




Day 1: 只吃水果。除咗蕉之外,乜野水果都食得。哈蜜瓜和西瓜的卡路里特別低。只喝不加糖飲品。




Day 2: 只吃菜。可以配瘦身湯吃。食到飽為止。多吃綠色蔬菜,唔好食豆類或粟米。晚餐時仲可以食一個加低脂芝士嘅baked potato!! 一啲都唔辛苦~




Day 3: 只吃菜、生果、和湯。唔好食薯仔啦!如果無偷鷄的話,體重應該已經輕咗兩至三公斤啦!我到咗第三日都已經輕咗4lbs啦~




Day 4: 今日食蕉(最多三條)和飲脫脂奶。飲湯和多喝水。雖然蕉同奶卡路里較高,但係你個body須要佢嘅鉀、糖、蛋白質、和鈣。才可以抵擋想貪糖的強烈慾望。我當日就食咗我人生第一隻蕉嘞!!加上day1&4都有運動,己經減咗5lbs啦!肚腩無咗,衣櫃內嗰條瘦身指標西褲終於着得落啦!!!=)
my historic moment:




Day 5: 只吃牛肉和蕃茄。當然係蕃茄煮牛肉啦!食十至二十oz都得!記得飲湯。正!今日反彈一磅。




Day 6: 勁食牛扒&菜!湯。三塊都得。我唔想前功盡費,但係lunch都去咗金鳳怒ger咗個扒!haha!




Day 7: 吃糙米或紅米、不加糖果汁,還有菜和湯。食到飽為止。我到咗day7就無跟menu啦。無晒湯又唔想食紅米吖嘛。不過都比平時食量少。又反彈多一磅。但係都好開心!




-------




之後個幾日食返正常,感覺好guilty!我諗我要切底改變自己嘅飲食習慣先得。唔好成日都食到十二成飽 =P




各位瘦身中的戰友,共勉之!


No comments: