Thursday, February 19, 2009

廟街塔羅B





神婆珍娜米尋晚陪個非常迷失嘅朋友去咗廟街搵塔羅B占卜。 基本上係去問下一d我都可以答到佢嘅問題。Theresa 嘅感情問題, 我聽過不下數百次。 過去, 現在, 將來走勢我都好清楚!叫左佢慳d$, 問我好過又唔肯。係都要去比錢塔羅B洗。




細個時跟亞媽拜神就拜得多, 但係去睇塔羅牌就真係第一次! 失禮晒! 記言Theresa想去, 我當然好樂意陪佢去啦! (其實好想去八下! hehe...) 仲叫埋Kendra去添。一去到就見到好長嘅人龍, 大家都係黎睇亞B架! Theresa早有準備, book左appointment。我地早到, 同亞B個秘書點名之後就去食我最愛嘅煎釀三寶+魚肉碗仔翅。攞住碗翅坐喺廟街公廁外嘅櫈仔上一邊食一邊等,超有風味!好正!啱啱食完就到我哋嘞!Perfect timing!




Kendra話佢好緊張,所以我陪Theresa問先。一坐底,塔羅B雙眼好有神,簡直有啲厲!不停地食M3,金髮,好型!Theresa只係比咗生日日期亞B,問愛情,detail嗰隻 (forgot if it's $150 or $180)。亞B就教佢按住幅牌,心諗住個問題,然後洗牌。塔羅B開牌之後滔滔不絕地講到晒Theresa單野出嚟!好多detail都中晒!而我哋就全程poker face,無比任何反應佢。亞B講完之後,我不禁爆咗一句 ﹕「中晒!」塔羅牌嘅預測,同我嘅對呢單野嘅預測一樣。Theresa聽咗之後好冷靜。其實佢比任何人都更清楚自己處境,只係需要親耳從第五者口中說出,才肯接受現實。




到Kendra問嘞。好簡單,問前景,唔太detail個隻 ($60)。Kendra按住幅牌,問問題,然後洗牌。一開牌,亞B又講得到Kendra嘅過去同現況!又比咗個簡單嘅預測。佢話塔羅牌只可以預測未來三至六個月嘅事。太後嘅事睇唔到架喎!




廟街塔羅B真係好掂!未來預測唔知準唔準,但係起碼講到晒過去同現況。預測反而係其次,心理輔導先至係大家嚟睇佢嘅最大得着!

6 comments:

Anonymous said...

咁又真係架, 人往往就係咁~ 我下次都想去呀, 不過等我讀完書反來先講啦。

Jenna Michelle said...

Lesley,
努力練琴呀!

** 飛雪素素 ** said...

hahaha that Torn MIME feat. is hilarious~ that guy is so funny! I also love that song!

Jenna Michelle said...

yes! i was searching for Torn on youtube and found this hilarious clip!! Siu 4 ngor!!

Anonymous said...

我仲同a-ho一齊果陣睇左塔羅b隔離果個無人睇既女人! 佢話, 你想幾時結婚就幾時啦, 隨時都得架, 最緊要你唔好要求咁高....

我嫁俾個乞衣喇

Jenna Michelle said...

哈哈! 低佢拍烏蠅!