Tuesday, January 11, 2011

我最喜愛

啱啱聽完叱吒, 我有感以發, 等我都選選我最喜愛先...

我最喜愛的季節: 夏天
我最喜愛的顏色: 紫色 (以為係hot pink, 但係發覺身上好多紫色野!)
我最喜愛的家常菜: 鹹蛋肉餅蒸水蛋 (可以日日食!)
我最喜愛的女歌手: 王菲 (國: 還用說嗎?)
我最喜愛的假期: 加勒比海 (定係布吉北海道呢?)
我最喜愛的節日: 萬聖節 (可加插交換禮物更佳!)
我最喜愛的家庭電器: 吸塵機
我最喜愛的: Mallow

2 comments:

Anonymous said...

"鹹蛋肉餅蒸水蛋". When I was small my late grandma often prepared this dish for dinner. Haven't tried it for a long time. 怕...怕會控制不住情緒.
e.w.

Jenna Michelle said...

My grandma used to make it all the time!!! there's an unique taste to her special recipe! She passed the recipe to my aunts before she passed away. I guess that's why it's so special to me. It's the taste of Granny :)