Tuesday, June 3, 2008

亞燦的故事





噚晚上咗第一堂啦! 數數手指, 原來我8年無拉過大提琴啦!! 今次學返真係要多謝Lesley。 唔係佢lau我一齊學嘅話, 我個cello都唔知會喺屋企ou都幾時。可能ou到生蟲都無人知. Lesley 同我講, 我地嘅相遇係命中注定架~ 大家都係學到grade3就無學。 而家咁大個人先至學返, 如果無個伴我諗我會唔好意思自己走去學lor。努力呀! 我地一定可以學到grade5,6,7,8 架~



以前拉school orchestra嘅同學仔都會幫自己件樂器改名. 我都幫我個cello改咗個好貼切嘅名。各位觀眾,佢叫亞燦!佢喺中國出世,喺命運安排之下被人賣咗嚟香港。亞燦有一般土產嘅特色,就係有啲貨不對版。明明話自己係個size 4/4嘅大提琴,但係就比真正full size嘅大堤琴瘦少少, 一定係佢貪靚學人減肥啦!十三年前被我老竇以超低價二千幾蚊買咗返屋企, 我用咗三年唔夠就被我遺棄。亞燦一直留喺香港嘅雜物房,過咗十年不見天日嘅日子。我就喺美國另覓新歡。佢有佢嘅生活, 我有我嘅忙碌。直至噚晚,亞燦終於有機會做返一個會出聲嘅大提琴啦。以前教我個missy話過,你個琴就好比你男朋友, 你要珍惜佢,同佢經歷風雨,一齊成長。噚晚重遇亞燦,就好似返兜十年無見嘅舊男友一樣, 感覺唔陌生,但係大家都變咗啦, 亞燦把聲好吵,四條弦太舊吧!支弓變黃,甩頭甩骨,已經唔用得啦。換咗新弓,亞燦好似好少少。就係咁,我嘅回歸第一課又同亞燦一齊度過喇。


雖然同亞燦有些少感情。但係今次重遇,我更確切知道佢並非終身對象嘅才料。而家決定要繼續考五至八級,我更應該揾個新partner陪我奮鬥。所以我決定要買個新琴! 原來一個好嘅琴都唔平架... 不過既然決定要學, 不如破釜沈舟, 俾自己多一個堅持嘅理由。如果唔學就會"徙"咗個好琴啦... 亞燦,我希望你明白,亦希望你原諒我再次同你分手。


*Background 響起張惠妹嘅<<剪愛>>*


<= 亞燦

8 comments:

Anonymous said...

"感覺唔陌生,但係大家都變咗啦。亞燦把聲好吵" hahahaha..你形容得好搞笑!希望你可以持之以恆,成功學到8級喇!

不如你唔好掉咗阿燦但係捐咗比啲想學但又afford唔起買琴o既人!? if it's possible..just my humble suggestion ;)

Jenna Michelle said...

我都係咁諗架! 我想捐比想學嘅小朋友~ 其實亞燦好適合初學者用架. 我會慢慢搵主好人家比亞燦架 =)

Anonymous said...

good morning(我呢邊) good afternoon to you至係 :)
睇吓你學嗰度或响Tom Lee到有冇得貼張紙寫"出賣阿燦"囉 :D hehe

Jenna Michelle said...

wahahhaha... "出賣阿燦"!!! catchy topic wor!

Anonymous said...

my guitar is named Bob. In my room not seeing sunlight.
- Chau Chau

Anonymous said...

How about the Munchkin charity? hehe

Jenna Michelle said...

亞燦 is too big for Munchkins la! or 亞燦 can wait for 13 years until Munchkins are big enough =D

Anonymous said...

haha...加油努力 ^^
好想睇你的表演