Thursday, July 5, 2007

期待

各位觀眾!裂女珍娜米雪終於揾到佢下一個人生且標啦!燈、燈、燈、鄧~~~ 我要置業!!

(比多一個single space 嘅時間大家冷靜吓先)

事原係咁嘅... 上星期日,酒醉未醒的珍娜米竟然去咗西半山睇樓。就喺珍娜米狀態最惡劣的時候,它出現了!它那舒適的環境,清優的外表,還有它女主人寫意地一邊喝着熱加啡,一邊看着英文報紙的情況... 實在太迷人啦!疲倦的珍娜米對它一見鐘情, 心裡情深地對它說﹕「11A先生,我一定會返嚟揾你架!你要等我!!」 之後珍娜米離開西半山,發現11A先生嘅位置離蘭桂坊非常近!一個字﹕ying!雖然11A先生年紀成熟了點,但係珍娜米不介意。

心思思的神婆珍娜米向熱愛風水的爸爸蘇師傅求助。
「老竇,我睇中咗層樓,唔該幫我check一check風水!」
「唔... 大門坐向?大厦坐向?」
「大門向308度... umm...不過喺房就duc到310度。」
「yee!可能'擲'介喎女!!」
「唔係咁大穫吓?」 @_@
「你肯定係307.5度以上?」
「肯定!」
「唔... 咁,大厦坐向呢?」
「324至326度咁上下啦!」
蘇師傅合指一算﹕「Yi!坐東南向西北,大吉大利喎!樓運有成120年添。」
「嘩!!! 即是旺財旺丁、大吉大利、百無kam忌 吉宅呀?」 =D
「係呀!買咗啦?業主肯唔肯賣呀?貴唔貴呀?......」

蘇師傅一larn咀嘅提問我已經聽唔入耳。因為心花lou放嘅珍娜米已經深深地愛上11A先生啦!


就係咁,而家可以做嘅只有期待。期待以有限價錢加上無限誠意將11A嘅現任主人打動。期待成為11A嘅新主人。Wish me luck!!!

4 comments:

DOUBLECHIN™ said...

大吉大利百無禁忌! 祝你行運一條龍, 早日買到心水樓! btw, 做咩一星期轉一次layout, hahah

Jenna Michelle said...

the layout before didn't fit Jenna's image mah! Don't you think that this new layout suits Jenna better??

Anonymous said...

恭喜晒﹗11A嘅新女主人

Jenna Michelle said...

Thank you Chinkerbella and my dear Munch!!! <3