Sunday, July 22, 2007

新書推介

如果我有一本屬於己自嘅通勝,今日一定係寫住「宜閱讀新書」!因為我一日之入收到兩本新書。兩本都勁鐘意呀!

第一本係Unkle Beach 嘅作品:麻不甩!亦都係我今年最unexpected嘅生日禮物 =D
Beach, 多謝您呀!



















回家途中已經急不及待pow咗廿幾頁。真係好好睇!返到屋企都睇到停唔到。可惜我睇中文實在太慢,到出街前都未睇得晒。你本傑作亦都同時激發我要學好D中文。希望有一日我個blog會寫到你嗰個禁好睇 =)


















究竟33117係乜鬼嘢嚟嘅呢?莫非係你個繳費靈密碼??

* * * * * * *

第二本就係多年嚟令我好幾個暑假都不眠不休、令我雙眼加速衰老嘅Harry Potter嘞!為咗迎接Harry Potter7 嘅來臨,我上個禮拜已經極速地返睇晒成本Harry Potter6。好想追新一本,亦係最後一本嘅大結局!究竟邊個會死?Harry點樣會揾到其它四個 Horcruxs?答案全部都喺我手上這本新書內。我要睇啦!



















你哋星期一見到我黑晒眼圈嗰殘樣時,請勿見怪。而家最煩嘅問題係... 我應該睇邊本書先呢?

4 comments:

unkle beach said...

送個特別「號碼」過妳,妳咪亂估啦,唔通妳個身份証號碼又有得解咩,傻瓜


妳寫得好好,因為妳手寫妳心


努力~``

unkle beach said...

星期六都唔出街,原來就是刨哈利

Jenna Michelle said...

係刨麻不甩呀!就快睇完啦~ 真係好好睇!祝你本書加印再加印!!!

Anonymous said...

嘩~~你看來今年生日都幾豐富咁喎...預祝你生日快樂先!