Sunday, July 29, 2007

一個月啦!

學咗跳舞已經一個月啦!lee個月內感受好深。由初初覺得自己一定唔得,到而家充滿熱誠... 心情由如坐過山車。好多謝網友們嘅留言!!你哋嘅支持,係我繼續硬着頭皮去上堂嘅原動力!我好怕自已跳得樣衰,又甩晒beat咁... 怕影響同學仔嘅學習情緒。但係見到有簡單一句encouraging嘅留言,我就多咗勇氣繼續努力嘞~ 仲有就係遇上好有"蝦慈"嘅老師!深深被Jer Sir 非常有"蝦慈"嘅教學方式感動~ 亦都感受到其他老師對跳舞嘅passion。令我心入面嗰團火繼續burn burn burn!最重要嘅係Lambbaghill 一直以嚟嘅支持~~~~ Lambbaghill, 艾凹U!簡直係生命因妳動聽!!無限感激!!!

Lambbaghill & Chinkerbella!! 我哋要努力跳呀~~~~

一個月以嚟,總算跳到2個8... 以下個video 係 dedicated to Popotak for his continuous support!! 雖然都係跳得好差... 我會努力D,希望下次再post個有progress嘅video比你睇~

2 comments:

diane said...

"以下個video 係 dedicated to Popotak for his continuous support"

咦?呢句野咁熟口面嘅...

Jenna Michelle said...

wahahhaha... a bit Manfred-ish... i know =.=!